HTML

Monday, March 6, 2017

Terima Kasih Tasly!

Saya bersyukur dapat berjumpa dengan Herba Tasly Danshen Plus, sebab dengan herba ini, saya dapat lihat bapa saya lebih sihat dan cergas. Siapa yang tidak gembira bila dapat lihat ibu bapa mereka dalam keadaan sihat sejahtera walaupun umur telah meningkat kan?

Sebelum mencuba herba Danshen ni, selalunya bila balik dari kerja, bapa akan mengadu sakit belakang dan lenguh-lenguh pada bahagian kaki. Dan tiap malam tu jugalah, mama akan mengurut kaki bapa untuk kurangkan rasa lenguh pada kaki. Tahap kesihatan bapa pula, memang agak kurang baik, sebab tahap kolestrol dan gula bapa agak tinggi. 

Rutin harian bapa juga agak kurang sihat, sebab bapa bekerja sebagai seorang pemandu bas, waktu makannya memang tidak teratur, sebab selalu terperangkap di dalam jammed yang tidak menentu dan bapa juga tidak mempunyai waktu untuk bersenam.




Testimoni Herba Tasly Danshen Plus
Testimoni Herba Tasly Danshen Plus




Tahun lalu, bacaan tahap kolestrol bapa sangat tinggi. Di tambah lagi dengan faktor umur yang semakin meningkat, maka badan bapa selalu rasa lenguh dan sakit kepala. Hati saya tergerak untuk cuba dapatkan herba Danshen Plus ini, memandangkan ia sesuai untuk individu yang mempunyai masalah kolestrol. 


Selain itu, saya juga tertarik dengan herba ini kerana, testimoni-testimoni yang saya lihat sendiri telah membantu ramai orang. 

Pada mulanya, saya hanya membeli sebotol dengan harga RM 175.00. Setelah 4 hari, bapa makan secara konsisten, bapa mengadu kepada saya. Bapa cakap, semenjak makan herba itu, dia selalu merasa haus.


Tapi, walaupun kerap rasa haus, bapa juga dapat rasa badannya terasa ringan tidak berat & penat seperti selalu. Alhamdulillah, bapa cakap, rasa lenguh pada bahagian kaki juga telah berkurangan. Kata mama, dia juga perasan, sejak beberapa malam ini bapa tidak mengeluh dan mengadu sakit kaki. 

Saya bersyukur sebab bapa tak perlu lagi merasa lenguh-lenguh dan sakit badan. Dan sekarang saya masih dapatkan herba ini untuk bapa amalkan, supaya kesihatannya terjaga. Terima Kasih Tasly!!
.
.
.
.

.

Anda pun berminat nak dapatkan Herba Tasly Danshen Plus untuk insan tersayang?? Jangan berlengah, Jom dapatkan segera!





Herba Tasly Danshen Plus
Jangan berlengah, Jom dapatkan segera!






Anda mungkin berminat dengan artikel ini:-











No comments: