HTML

Sunday, February 14, 2016

PENGALAMAN TEMUBUAL TASLY DI SABAH FM

Iklan Tasly Danshen Plus Sabah
 SABAH FM BAGUS BAA

IKLAN TASLY DI RADIO SABAH


Jam 2 petang saya dan suami sudah bertolak ke angkasapuri RTM Sabah untuk menghadiri sesi temubual di Radio Malaysia Sabah Fm di Lintas Kepayan yang bermula pukul 4 petang. Syukur alhamdulilah sebab produk herba Tasly dapat jugak masuk radio RTM Sabah, proses permohonan pun bukan mudah sebab nak pastikan herba ni mesti lulus KKM dan juga HALAL Jakim.

Kami bertolak awal supaya tak terperangkap dalam kesesakan lalu lintas dan sebagai langkah persediaan awal. Perjalanan dari stokis Tasly di Inanam Taipan ke angkapuri di Lintas Kepayan ambil masa tak sampai 30 minit. Nasib baik hari minggu, tak lah sesak trafik tapi kalau hari kerja...wah mau 2 jam baru tiba.

Sebab tu kali ni lambat sikit nak update kat blog, pasal busy tapi cepat atau lambat pasti akan tercoret juga kat blog ini yang banyak berkongsi tips2 untuk penjagaan jantung. 




Oh yer dipendekkan cerita, waktu temubual tu saya memang dah nervous. Masa tulah jantung berdegup kencang, badan rasa tak sihat tapi Alhamdulilah proses temubual berjalan lancar dengan bantuan DJ Rubiah yang berpengalaman. Kurangler nervous sikit.


stokis Tasly Inanam Taipan Sabah
STOKIS TASLY SABAH

Stokis Tasly di Sabah

Sambil tu promote sekali pembukaan stokis Tasly di Inanam Taipan Sabah ni dan buka peluang sesiapa berminat jadi agen di Sabah, ialah stokis pun baru buka jadi pasaran memang besar dan best giler kat sini. 

Cerita bab produk, memang confirm produk ni memang terhangat di pasaran, ialah sakit jantung ni kan pembunuh utama bukan jer di Malaysia malahan seluruh dunia. Paling best bila ribuan customer berpuas hati dan berterima kasih pada saya kenalkan herba Tasly ni, Alhamdulilah dengan izin Allah kan mereka ni sembuh.

Nak share sikit, lepas temubual tu terus DJ Rubiah order 1 botol herba jantung, Tasly Danshen Plus. Nah..dah closed 1 botol...senangkan....


tasly danshen plus
LEPAS TEMBUAL DJ RUBIAH TERUS BELI

Tasly herba mujarab untuk jantung
RIBUAN TESTIMONI
road show Tasly
ROAD SHOW DI PETRONAS


Jadi kepada yang tidak tahu hendak berniaga apa, nasihat saya cuba belajar lama2 nanti anda akan mahir melakukannya. Suatu ketika dulu saya pun macam tu jugak, teraba-raba nak cari-cari peluang untuk ubah hidup sehinggalah jumpa Tasly ni. Nah...dah masuk 8 tahun buat bisnes Tasly sampai akhirnya ada stokis sendiri...memang x sangka rezeki disini.

Jadi nasihat saya, semangat utk mulakan perniagaan tu bagus, tapi lebih bagus kalau semangat tu disertakan sekali dengan ilmu.. Belajar, Belajar, Belajar dengan orang yg berpengalaman, in sya Allah kita tak akan 'tersesat'. Ini antara kesilapan awal yang saya jadikan sebagai pengajaran.
.

NAK INCOME 3-5K DARI RUMAH?

Okaylah kalau tak yakin. Tak salah hidup seperti biasa. Tak salah jugak kalau tak berniaga. Ofkos tak berdosa pun. Huhu! Yang jadi tak bestnya bila kita mengeluh tentang 'DUIT' dan kita tak berusaha pun. 

Tak usah kita mengeluh je....dah tahukan kos sara hidup yang tinggi kat Malaysia ni...dengan gst, sewa, bil sana sini tu pun baru bagitau benda basic yang memang PERLU ni pun dah rasa pening kan. 


Agen Tasly diperlukan
PERMINTAAN PRODUK AWESOME!!!

So buka minda...

Jom jadi Agen
Anda akan dilatih meniaga sampai terpaksa untung!

Kita buat sampai jadi.
Jommm....019.2266478


Anda mungkin meminati


  1. Kisah saya
  2. Penawar Jantung Terbaik
  3. Cara mudah buat duit secara online









No comments: