HTML

Friday, January 1, 2016

Saluran Jantung Saya Tersumbat



Mengapa Jantung Tersumbat?.


Punca sumbatan disebabkan oleh kandungan kelestrol yang tinggi dalam salur darah lalu menyebabkan saluran darah menjadi sempit.


Penyelesaiannya?

Tasly Danshen Plus dan Tasly Dong Chong Coa membantu mengurangkan sumbatan pada Jantung.


Berikut adalah testimoni :


Masalah : Saluran Jantung Tersumbat & Darah Tinggi

Saya Elamantha, umur 61 dari Teluk Intan, Perak, saya mengalami masalah tekanan darah tinggi sejak 1998.


  • Saya telah pergi ke rumah sakit umum Teluk Intan (GHTI) untuk rawatan dan para doktor memberi saya tablet-tablet yang saya mesti makan secara teratur.


  • Pada bulan Julai 2006, dada saya sakit dan saya pergi lagi ke GHTI untuk pemeriksaan lalu saya diberi ubat bagi melegakan sakit untuk sementara.


  • Disember 2006 saya mengalami serangan jantung yang sangat menyakitkan. Saya pergi semula ke GHTI lagi dimana saya amat terkejut apabila doktor memberitahu salur darah ke jantung saya mengalami sumbatan.


  • Bagi meyakinkan diri, saya pergi membuat pemeriksaan selama 3 hari untuk memastikan samada jantung saya tersumbat dan ia ternyata benar.


  • Pada hari ke 4 saya mula mengambil beberapa ubat yang dibekalkan kepada saya.


Setelah seminggu kawan perkenalkan herba Tasly.

Saya mula mengambil Tasly Danshen Plus dan Tasly Dong Chong Coa bagi membantu mengurangkan sumbatan pada Jantung. Saya disarankan mengambil  dua kapsul setiap pagi & petang (2 Kali sehari) secara konsisten.


  • Pada bulan Februari 2007 saya pergi untuk pemeriksaan angiogram di GHTI dan amat terkejut dengan keputusan yang luar biasa


"TIDAK ADA TROMBUS YANG DITEMUKAN, PARU-PARU SIHAT, TEKANAN DARAH NORMAL & SALUR DARAH TELAH LANCAR"






Saya bersyukur pada Tuhan dipertemukan dengan herba ajaib ini.


TASLY DANSHEN PLUS DAN TASLY DONG CHONG COA
HERBA AJAIB




Bagaimana merawat darah tinggi dengan selamat

➤ Mak tak perlu bypass




No comments: